Superman You're save my day
Le Boss /





Assalamualaikum , firstly thanks for visiting my blog , Ya ., My blog is not cute like your but I'm proud to be myself Criteria
CopyShit,Annon Not allowed here !


Le Navigation /



Story About Links Goodies


Le Chatting /



Put Your Cbox,Fibox,Shoutbox Code here. Width must be "240"


Le Credit /

Template by Syafira
Basecode by Aina Hanani
Source :
Hari Raya :D
Thursday 25 July 2013 | 10:38 | 0 Larva
ASALAMUALAIKUM...

Haii lama aku tak sentuh blog ni kan ? Rasa rindu nak menulis memang adaa tapi tiap kali aku nak tulis entry baru mesti takada idea haha Itu masalah aku selama nii .

TutTUPTUPTUP kita dah nak masuk 17 hari berpuasa dan maknanyaa ada lagi 2 minngu nak rayaa terasa cepatnya masa berjalan kann ? . Agak-agaknya sepanjang bula ramadan ni dah berapa amalam yang kita buat ? hmm cer pikir balikk ok :D .

Persiapan hari raya aku takde la meriah sangat , ala kadar jee tak elok kan membazir . Baju melayu aku 7 pasang , baju t-shrt 11 pasang (Hehee acah je tu), okay yang sebenarnya baju aku 2 pasang je tak banyak punn sebab malas nak fikir pasal raya sangt biasa la budak spm ni :D . Tema raya aku tahun ni warna PINK (OMG SO JAMBU) itu pilihan mak dengan adik perempuan aku nak buat macam mana kann tapi takde la pink sangat, pink campur kuning rasanya tapi takpe la tak kisah warna apa punnn janji heppy time rayaa kannn . Okay laa no idea :D nanti kalau ada masa aku upload gambar raya aku okayyyy :D Dikesmpatan ini aku nak mengucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin kepada semua yang mengenali diri aku , Nak duit raya jemput datang rumah okayy


Ni gambar raya tahun lepas :) #Moment bye asalam .






Older Post | Newer Post