Superman You're save my day
Le Boss /





Assalamualaikum , firstly thanks for visiting my blog , Ya ., My blog is not cute like your but I'm proud to be myself Criteria
CopyShit,Annon Not allowed here !


Le Navigation /



Story About Links Goodies


Le Chatting /



Put Your Cbox,Fibox,Shoutbox Code here. Width must be "240"


Le Credit /

Template by Syafira
Basecode by Aina Hanani
Source :
Mencari pengalaman Di Tempat Orang .
Thursday 27 February 2014 | 21:35 | 0 Larva

Huuui Aasalamualikum semorang apa macam ? sihat tak ? Hm lama rasanya aku tak update blog ni busy dengan urusan dekat sini haha . Okay harini aku nak cerita pasal aku dekat kedah ni, Tuptup dah sampai minggu terakhir aku dekat sini, rasa macam tak percaya ja bergitu cepat masa berlalu haha . Mula asal memang niat aku nak cari kerja tapi ada satu masalah yang meninpa so terpaksa batalkan niat itu, ye lah kan kita hanya mampu merancang tapi DIA yang tentukan . Okay Nak cerita ni sebenarnya banyak juga kenangan dekat sini (kedah) tapi paling aku tak boleh lupa time bila err errr itu rasia haha sibuk je nak tahu . Okaylah rasa macam tak ada idea nak type pepanjang . Kalau ada typo dekat atas tu im sorry malas nak semak semula haha bye asalam .


Older Post | Newer Post