Superman You're save my day
Le Boss /





Assalamualaikum , firstly thanks for visiting my blog , Ya ., My blog is not cute like your but I'm proud to be myself Criteria
CopyShit,Annon Not allowed here !


Le Navigation /



Story About Links Goodies


Le Chatting /



Put Your Cbox,Fibox,Shoutbox Code here. Width must be "240"


Le Credit /

Template by Syafira
Basecode by Aina Hanani
Source :
BROKEN FAMLY :'(
Friday 25 September 2015 | 23:54 | 0 Larva
Hai asalamuaikum.... Lama rasanya aku tak update blog ni rasanya dah nak dekat setahun hmm sorry korang bukan aku tak nak update tapi takde masa nak update, nak tahu aku dah habis sem empat now tengah cuti sem ala tak lama pun tak sampai sebulan ala biasa la university swsta haa kejap je kan? Meh nak cerita aku masuk Nilai University kat bandar baru nilai haa, kat situ bapak la mahal aku masuk sponship by felda je kalau tak mmg takde nye aku nak masuk situ huhu... Okay la next post aku explne abt my campus, Motif utama aku update nak cerita pasal aku nii ..


Korang nak tahu harini dah masuk 10 tahun my mum and dad bercerai, cepat kan? time dulu aku bari darjah empat now aku dah sembilan belas tahun. huhu hmm bukan senang nak hidup dalam broken fmly ni ada je dugaan tau first kena jaga hati hm biasa la bila broken fmly ni tapi still conct dengan mom and dad, act aku sty dengan mak aku, pada tahun first aku sty degan ayah aku tah macam mana, tetiba mak aku tukarkan sek aku tanpa aku tahu, terkejut gila time ni :'( berat hati aku nak tinggal sekolah rendah aku dulu (sksu) mak aku nak ambik aku dengan abg aku senyap-senyap without my dad tahu, rasa bersalah kot hmm time tu aku kecik lagi, aku tak tahu nak follow sape, sbb kalau aku sty dengan ayah aku mesti mak aku sedih, kalau aku leave my dad takut dia pula yg sedih so dengan terpaksanya aku follow my mum, pindah balik pahang,aku balik pahang mmg culture shock sbb aku tak kenal siapa pun selain my cousin, yela dari utara pindah ke pantai timur mmg awkawkrd gilaa siaa hahah, tapi nak buat cane kena follow juga maybe ada hikmah kot, sian , my dad, aku kat sini kena jaga dua hati nak nak time raya, nak balik kedah mesti my mum akan cakap "pergi la kat ayah kau tu dia lagi penting" ya allah tahu kan aku ni cemana mudah sensetive bila mak aku cakap macam tu terus aku rasa serbah salah. Then bila aku tak jadi balik kedah mesti my dada akan cakap mcam ni "ampa bukan mau raya dengan ayah" hmm tak tau nak terangkan macam mana perasaan aku, aku rasa macam nak lari je dari semua orang biar aku sorang. yela aku dah biasa sorang2 so tak kisah sangat tapi tula aku tak tahu nak pergi mana sedih kan :') takpe laaa mesti Allah ada sebab kenapa aku jadi macam ni kan? aku percaya pada takdir aku, aku yakin mesti ada hikmah disealik semua ni hm erm okay aku nak chau ni, nnti aku posting post abt my kolej ok? okay gais asalamualikum bubye selamat hari raya aidiladha muahh ciked



Older Post | Newer Post