Superman You're save my day
Le Boss /





Assalamualaikum , firstly thanks for visiting my blog , Ya ., My blog is not cute like your but I'm proud to be myself Criteria
CopyShit,Annon Not allowed here !


Le Navigation /



Story About Links Goodies


Le Chatting /



Put Your Cbox,Fibox,Shoutbox Code here. Width must be "240"


Le Credit /

Template by Syafira
Basecode by Aina Hanani
Source :
KAWAN? YEKE? EHH?
Friday 6 November 2015 | 22:27 | 0 Larva
Hai? heheh ada yang rindu aku tak? last update time raya haji tuari now dah nak masuk raya dipavali sudah, heheh okay lama juga aku tak update sebab takde idea haa, now ada idea tapi sikit sikit je tak banyak pun :(, takpe aku gigh juga update untuk korang semua erm :/ aku ikhlas tau, aku update bukan sebab terpaksa okay? huhu okay new entry ni aku nak tulis pasal kawan? yeke? ehh? haa nak tau kenapa tajuk macam tu? stay tuned okay?


OKAY.....
Cerita bermula dari first aku masuk belajar lagi, masuk ni dak sem 5, aku nak cerita pasal diri aku nak sesuaikan dengan kawan kawan aku sekrang ni, okay banyak juga manusia yg aku jumpa since aku masuk sini :| macam macam jenis ragam aku jumpa, aku tengok first macam culture shock juga sbb first time keluar dari fmly...

NEXT.....
Ni aku nak cerita pasal kawan aku, mula kenal sejak sem dua. Nak tahu kenapa sejak sem dua? sebab sem satu kitaorg mmg tak kenal pun, masing masing buat hal sendiri, tegur pun cengitu je, bukan tak nak tengur tp tah laa maybe ego kot? okay kitaorg baik sejak sem dua, tu pun tatau kenapa tuptup rapat, masuk kepala gurau sesama, happy la time tu, masuk sem tiga sorang dari kami bertujuh berubah.. biasa ppl chged kan, berubh sbb ada someone special maybe dia kena jaga hati someone tu? who know? tinggal la kami berenam happy sampai sekarang and now kami still macam dulu tapi tak terlalu rapat yela bila ajak lepak sorang je yg turun yg lain tah gahib huhu, takpe aku tak kisah pun sbb dah tahu people come and go. Dah terbiasa so lepas ni tak pelik la kan?

ni kami heheh


Older Post | Newer Post