Superman You're save my day
Le Boss /





Assalamualaikum , firstly thanks for visiting my blog , Ya ., My blog is not cute like your but I'm proud to be myself Criteria
CopyShit,Annon Not allowed here !


Le Navigation /



Story About Links Goodies


Le Chatting /



Put Your Cbox,Fibox,Shoutbox Code here. Width must be "240"


Le Credit /

Template by Syafira
Basecode by Aina Hanani
Source :
IM BACK ;'V
Sunday 2 December 2018 | 02:52 | 0 Larva
Hai geng? mesti ramai yang rindu aku kan? lol aku jadi kekok nak typing panjang-panjang yela lama gila tak menaip ni. how everyone doing? good?

Rasanya dah dekat 3 tahun aku tak publish entry hahahah idea ada je tapi tulah aku ni sejenis malas nak menaip panjang-panjang, kan best kalau boleh voice hehehe.. Kalau boleh voice dah lama aku voice huhuhu..

banyak benda aku nak story sepanjang 3 tahun aku diam, ok macam ni apa kata aku story dari tahun pertama aku hilang ok tak?
hmm aku rasa banyak duka berbanding suka... tapi itulah kehidupan, nak taknak mesti diteruskan ... okay geng, lest start...


TAHUN 2016
Tahun ni tak bayak sangat benda nk cerita, tapi tahun 2016 lah tahun yang aku rasa tahun plg dukacita dalam hidup aku, korang nak tahu tak apa yang dukacita tu? hmmm ayah aku meninggal dalam tahun ni, sedih weh selepas ayah aku pergi hidup aku berubah 360 darjah... walaupun aku ni hidup dalam kalangan broken fmly, tapi aku tetap rasa kehilangan..yela ayah kot mesti la rasa kehilangan..tapi aku bersyukur sebab mak aku masih sihat. semoga Allah bagi kesihatan yang baik dekat mak aku.. aminnn


TAHUN 2017
So far tahun 2017 ni baik baik juga, aku pun dah redha dengan permergiaan ayah aku, tapi kan tahun 2017 pun tahun kehilangan, hmm tahun ni pulak tok aku meninggal.. hmm sedih weh rasa macam Ya Allah kenapa aku yang kau pilih??? tapi tu la semua dah tertulis, nak taknak aku kena terima, dan sentiasa bersyukur sebab allah bagi aku kesihatan sepanjang tahu..

TAHUN 2018..
Alhamdulilah tahun ni aku rasa bertuah, sebab allah bagi aku rezeki melimpah ruah, walaupun kadan kadang aku kecundang, tapi aku yakin semua ni ada hikmah.. You gais know what, harini dah 2 hb 12..?? aku rasa cepatnya masa berlalu dah nk habis tahu, walaupun aku tak dapat capai beberapa goals aku, tapi akan akan usha untk capai jugak... semoga tahun depan allah bagi rezeki lagi melimpah ruah hehehe aminnn..


last.. itu jela yang dapat aku ringkaskan untuk sepanjang tahun tahun yang aku hilang hehe. ikutkan hati banyak benda lagi aku nak cerita, tapi malas nak tiap dah.. . Okay gais.. semoga jumpa lagi di lain hari, ataupun lain tahun heheheh bye korang, take care tau.. muahhh :*


SUPERMAN YOU SAVE MY DAY



Older Post